Frp gjør meg kvalm

Jeg må bare få benytte anledningen til å utrykke min forakt for rogalands største parti. At Frp er blitt rogalands største parti er skremmende og viser at egoismen råder. Å bygge opp et partiprogram på lave bensinpriser, ingen bomringer, mer biler og fremmedfrykt er så utspekulert. Hagen og co velger sakene som er i tiden og kjører konsekvent på disse. De prøver å blande folks primitive instinkter med politikk og appellerer til egoismen i oss. Nå er Frp det største borgerlige partiet. Men Hagen er ikke fornøyd og skjeller ut Bondevik og legger skylden på ham for at det ikke ble noe borgerlig flertall. Hagen vil her ha enda mer sympati. Fysj. Hva i huleste har Frps fanesaker med det beste for innbyggerne i landet å gjøre? Nichts!

About Gunnar

Dette er en fantastisk gutt. Gunnar har alltid hatt utseende med seg. Han er veldig kjekk og grei. Dametekke har han også. Og selv om størrelse ikke betyr alt, så har han de rette proporsjonene der det trengs mest. Gunnar liker damer og damer liker Gunnar; to ubestridte sannheter. Gunnar har en fin rumpe. En spretten en. Gunnar er høy og blond. Ellers så er Gunnar ikke kristen, ei heller satanist. Gunnar er en mann midt på treet. Liker seg best der. Hvis han hadde vært i toppen av treet kunne han falt ned. Hadde han vært nede kunne bjørnen spist han.

Følg med

Følg Anders på det «sosiale» nettet

57 Responses to Frp gjør meg kvalm

  1. Ping 2005-09-13 på 11.43 #

    Forsåvidt enig i ressonementet ditt Gunnar. Jeg tror Hagen ødela for et borgerlig flertall. Jeg tror mange Høyrepolitikere gikk til Frp, men også at mange gikk til Ap av frykt for et stort Frp i frykt for en sterk Hagen i et borgelig flertall. Nå setter jeg min lit til Stoltenberg og at han overkjører Sp og SV i ministerjakten. Tenk et land med Djupedal som finansminister og Halvorsen som skole/utdanningsminister. Her blir det indrefillet til lunch og kosetime hver mandag og fredag på skolen.

  2. Pelle 2005-09-13 på 12.09 #

    Skremmende at så mange ikke ser lenger enn sin egen nese/lommebok. FrP bør seriøst vurdere å bytte til et navn som passer velgermassen bedre. Mitt forslag: De Usympatiske Selvsentrerte Tullingers parti (DUST)

  3. Ping 2005-09-13 på 12.26 #

    Jeg mente selvfølgelig at mange Høyre VELGERE, ikke politikere, gikk til Frp i den forrige kommentaren min.

  4. frp 2005-09-13 på 13.48 #

    har du tenkt på hvem som får best nytte av mindre avgifter! jo de fattige i samfunnet vårt.. en golf som koster 150 tusen i sverige koster 250 tusen i norge.. hadde det ikke vært kjekt om de fattige også kunne få en fin trafikksikeker bil istedenfor en gammel skraphaug. de rike har råd til besinprisen nå, det er de fattige som sliter!

    å fremmedfrykt? mener du at det å sende innvandrere som kommer hit og livnærer seg som kriminelle som fremedfrykt?

    å fengselstraffene i norge er en vits i seg selv.. voldta en fire år gammel jente så får du kansje 1 år i fengsel! hva faen er det slags straff?

    frp burde ikke styre helt alene.. men de andre burde lære litt av dem for sånn som avgiftssystemet er i dag så rammer det helt feil, for norge har faktisk mangen fattige, som ikke trengte hatt det så dårlig som de har.. norge sitter tross alt med 1200 milliærder på bok, mens sverige har det samme i statsgjeld!

  5. Anonym 2005-09-13 på 14.24 #

    Frp: Er du interresert i å jobbe 60 timers arbeidsuke uten overtidsbetaling, miste sikkerheten ved fast ansettelse, lavere arbeidsledighetstrygd som gir allerede fattige mindre kjøpekraft enn de ville hatt selv med høyere avgifter? Frp har stemt for alle disse forslagene.

  6. e 2005-09-13 på 15.07 #

    Amonyme e dokke heilt amatører …..

    Må stå fram med navn viss det dokke meine e så fantastisk bra …..

  7. Laila 2005-09-13 på 15.33 #

    Go Gunnar!Go Gunnar! Må tillegge litt te: Du som stemme frp, e du klar over at Frp vil avskaffe likestillingsloven, fjerne all statlig u-landshjelp og legge ned lånekassen? Fremskrittspartiet burde hete Tilbakestegspartiet. Hagen er Norges svar på Hitler.

  8. e 2005-09-13 på 15.38 #

    legge ned lånekassen…
    det hadde våre heit topp om de hadde lagt ner lånekassen …..

  9. e 2005-09-13 på 15.40 #

    det e kanskje en grunn te at sveige har milliarder i statsgjeld de e jo amatører på fulltid ……

  10. e 2005-09-13 på 15.43 #

    miste sikkerheten ved fast ansettelse..

    ka så ingenting e bedre en det …

    Då har med de beste folkå i arbeid te kver ein tid ,fast annsettelse e avlegs …..

    Bare ta sport som et eksempel …..
    Ingen så kan kreva en fast plass på laget te kver ein tid ….

    alle har bra av konkuranse …..

    det så holle folk skjerpa ……

  11. Pelle 2005-09-13 på 15.52 #

    e: Sammenlikningen mellom sport og midlertidige ansettelser er ikke helt gjennomtenkt, vel?

  12. e 2005-09-13 på 15.52 #

    Hagen e norges svar på for folk flest viss de danne regjering med arbeiderpartiet ….

    Någe så det e veldig goe muligheter for …

    med tanke på at det ingen så vill ha sv ,,,å sp med i regjering ……

  13. e 2005-09-13 på 15.54 #

    hmmmm whats the difference pelle …

    viss du eie en bedrift vill du ha de beste i arbeid …..

    Eller tar eg heilt feil …..

  14. Ping 2005-09-13 på 15.57 #

    e: Mener du virkelig det du sier? At fast ansettelse er avlegs? Norge har mangel på kvalifiserte folk. Hvor mange årsverk tror du ville gått tapt ved at en haug med mennesker skulle gått og søkt arbeid hele tiden fordi de var mellom jobber? Ta en titt på verden rundt deg. Når du har spesialisert deg på et bestemt felt og mister jobben kan vi snakkes. Unskyld uttrykket, men :Tulling!

  15. e 2005-09-13 på 16.07 #

    kvalifiserte folk beholle arbeidet vettu Ping …

    menne tydligvis e ikkje du så kvellifisert med tanke på at du e for fast annsettelse, å kan gjør alle tenklige mulige feil så går ann… å aligavell ska få beholla jobben.. ……

  16. e 2005-09-13 på 16.12 #

    eg e klar øve ka eg seie menne det e tydligvis ikkje du Ping med tanke på at du motseie deg sjøl å ikkje vett ke det e snakk om ….

    Med tanke på at du ska stilla te valg i 2009 …
    eller e det en utryksform …….

    Akkurat så feite folk ….e meint som lastebiler ….

    Menne for all del ,,kan det ver du har rett med tanke på at eg ikkje e på bølgehøyde med deg ………

  17. Laila 2005-09-13 på 16.27 #

    E: Hvis frp hadde hatt maktå i dag, hadde du slede villt.

  18. Ping 2005-09-13 på 16.27 #

    e: Rolig nå. Du kjenner kansklje ikke bakgrunnen for Ping4King, og hvis du ikke skjønte humoren i det så, javel… Men tilbake til sakens kjerne. Hvordan i hule heite skal folk kunne bli kvalifiserte, som du kaller det, hvis de aldri får sjansen til å lære seg et fag grundig. Selvom du sikkert kan kjøre enhvilkensomhelst trailer etter en dags opplæring eller noe bare du kan kjøre én trailer, så er det ikke nødvendighvis slik i alle andre jobber. Sparker bedriftene de unge og uerfarene menneskene bare det er litt dårlige tider, vil jo de unge og uerfarene forbli uerfarene. Da er det godt vi har gode sosiale ytelser for de som ikke har noen jobb fordi de var midlertidig ansatt. Men nei, Frp vil jo kutte der og.

  19. e 2005-09-13 på 16.40 #

    Laila seie de fleste så ikkje har någen som helst peiling på ka de snakke om ……

  20. e 2005-09-13 på 16.45 #

    Ping nå som du formulere deg så bra forsto eg poenget .. det sista innlegget va heilt ekstraordinært ,,,nå forsto eg virklig rektig koss du tenke,innser eg har feil å du har heilt rett i det du seie …..

    Det va ikkje meiningå å ver krasse …..

    Menne eg syns du va litt krasse ……

  21. e 2005-09-13 på 16.51 #

    forsto humoren nå allså ……

    Ping håbe du ikkje e sinte …..

  22. Skubi 2005-09-13 på 16.57 #

    Godt inlegg Gunnar!

  23. Laila 2005-09-13 på 17.02 #

    E: og det har du…? *krampelatter*

  24. e 2005-09-13 på 17.10 #

    Laila klart eg har det , du e bare for de rike …..

    Med tanke på at du har rike foreldre der du har fått din politiske tankegang i fra ….

    Menne somsagt det e jo någen så må få det den veien og …..

    Når du ikkje klare å bruka håvet får å tenka sjøl menmen ska ikkje ver lett for alle …….

  25. e 2005-09-13 på 17.18 #

    Laila det e lett når du får allt i hendene …

    Eller …..

    Du kan jo sei du ikkje gjør det menne alle vett jo det ikkje stemme ……

  26. Erling 2005-09-13 på 18.00 #

    Hør, hør! FrP er et ondt parti. Far til Gram hadde en bra saying: «Hvis FrP kommer til makta, blir det som å pisse på seg selv; umiddelbart varmt og godt, men kaldt, illeluktende og jævlig etter hvert»

  27. Eirik Hylland 2005-09-13 på 19.10 #

    hmmm jasså sei fra når med ska le

  28. Eirik Hylland 2005-09-13 på 19.14 #

    Erling meine du heller krf sko fonne veien te seier ….

  29. pelle 2005-09-13 på 19.41 #

    Ping (nr 18) tok mitt poeng. Vote ping4king!

  30. Laila 2005-09-13 på 22.59 #

    E. Ja det seie jo ennå marr om kor lide peiling du har. Eg rike foreldre?? ehh….ka verden leve du i?

  31. Laila 2005-09-13 på 23.01 #

    E:og ein liden ting te! Hvis det kvalifiserte pisspreiket ditt hadde en grobunn av sannhet så hadde eg jo stemt frp. Siden du tydeligvis trenge det me t-skje så kan eg for ordens skyld forsikra deg og at eg e på den røda siå;)

  32. Ole Kr 2005-09-14 på 00.02 #

    Men ellers d, Hva med krig å fred å de?

  33. Eirik Hylland 2005-09-14 på 00.37 #

    Laila det va heller ikkje uventa at du va på den røa siå med tanke på dine uttalelser den sista tiå …

    forleden så snakte eg med folk så står deg veldig nær i dag.. med tanke på å bekrefta det eg seie e korrekt å allt ser ut te å stemma som vanligt ……

    Eller tar eg heilt feil om deg , med tanke om det eg har hørt å det du har sagt ….

  34. Eirik Hylland 2005-09-14 på 00.40 #

    oi en korreksjon ,kanskje ikkje rike foreldre menne hvis du har verdens styste påse i hendene så får du fylt ann med allt du vill ha det e det jaffall ingen tvil om …..

    Det sitatet tror eg de fleste e enige med meg i merr en det tror eg ikkje det e nødvendigt å spessifisera …Med tanke på at eg tror flesteparten forstår ke det e snakk om …

    Eller tar eg heilt feil …..

  35. Eirik Hylland 2005-09-14 på 00.41 #

    Krig og fred what ke har det med frp å gjør ….hmm ….

  36. Erling 2005-09-14 på 06.47 #

    Eirik: Jeg stemte AP, og er storfornøyd med rød-grønt.

  37. Gunnar 2005-09-14 på 09.22 #

    Eirik: nå syns eg du e litt over kanten useriøs. Uansett: hadde Laila vært rik så hadde hun nok IKKE stemt rødt.

  38. Eirik Hylland 2005-09-14 på 09.56 #

    Kan ver enige i det Gunnar ….

  39. Eirik Hylland 2005-09-14 på 10.12 #

    Laila du må ikkje ta alt så seriøst ,jenter får fort rynker når de bler sure …..

  40. Eirik Hylland 2005-09-14 på 10.14 #

    Va det vansklig for deg å forstå eg har ikkje anelse om kem foreldrene dine e …

    mennmenn det e ikkje lika lett for alle å forstå …..

  41. Stian 2005-09-14 på 13.40 #

    Eirik: Om du har to firmaer som skal ansette folk, det ene sier at de vil ha folk som jobber time for time og kan få sparken på et øyeblikk. Det andre firmaet søker å ansette til en fast jobb, med fast lønn og skikkelige vilkår. Hvem tror du får de beste søkerne?

    Jeg vet hva jeg ville søkt på!

  42. Eirik Hylland 2005-09-14 på 15.36 #

    stian de De så betale best seie seg sjøl ….

  43. Eirik Hylland 2005-09-14 på 15.42 #

    Stian det e akkurat så å sei de så søke ein te fast annsettelse de betale 90 kr i timen menne de så søke en person time for time har en timelønn på 200 kr timen sant ,,det e mye så spele inn …..

  44. Kristian Zahl 2005-09-14 på 15.49 #

    Det e vel ingen over 18 som får 90 kroner timen lenger?

  45. Pelle 2005-09-14 på 16.17 #

    Eirik: Hvis du skulle ødelegge en last, eller bli tatt i fartskontroll, eller få en liten skade på traileren, er det da greit at du mister jobben og blir krevet å erstatte skadene? Hvis du mener ja, vær så god. Støtt FrP til krampa tar deg…

  46. Eirik Hylland 2005-09-14 på 16.43 #

    pelle eg meine nei menne eg støtta heller ikkje frp, eg stemte arbeiderpartiet …

    Menne Frp må passa på de litt så de ikkje tar heilt av med skatter å avgifter ….

    Eg e forresten for fast ansettelse …..

  47. Eirik Hylland 2005-09-14 på 16.47 #

    Sant nokk Zahl ….
    Eg tenkte megkje om når eg skreiv det …

  48. Eirik Hylland 2005-09-14 på 16.50 #

    Eller forresten du har jo de polakkane fra polen så jobbe for 20 kr i måneden menne det e heilt greit eller ….what ….Der Frp å komme inn i bildet å sette de andre partiå på plass …Hvis du jobbe i norge så ska du ha sama lønn så en fast norsk arbeidstaker …

    Det e på det området Frp må passa på Arbeiderpartiet ….

  49. Lovie 2005-09-14 på 17.02 #

    At alle utlendinger som jobber i norge skal ha norsk lønn er frp imot. der passer de ikke på arbeiderpartiet som er for

  50. Eirik Hylland 2005-09-14 på 17.14 #

    å okei en liten misforståelse der ….

    Menne somsagt eg stemte arbeiderpartiet …

    Har de fått ordna opp i det kamikaseoppleget så den regjeringå med nyligt hadde har lagt …

Legg igjen en kommentar

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.