3 kommentarer

  1. Sharan og Galaxy er faktisk samme bilen. Ikke noe braksuksess! Pajereo er en bil som passer best i sahara….. litt overkill for norske forhold.

  2. me kjørte pajero opp te røldal på sommerdekk midt på vinteren. uden problem. stødigt så nøkken. kjøb an hvis du har råd.

Kommentarer er stengt.